Een nieuw avontuur - een nieuwe ervaring - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anouk Wijk - WaarBenJij.nu Een nieuw avontuur - een nieuwe ervaring - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anouk Wijk - WaarBenJij.nu

Een nieuw avontuur - een nieuwe ervaring

Door: Anouk van Wijk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

14 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Doen, of niet doen? Weer een reisblog schrijven, of dit jaar niet? De reis vorig jaar naar Indonesie was voor veel mensen veel spannender dan deze reis naar Vietnam. Dit keer namelijk niet alleen, maar samen met Mayco. Daarbij nu geen zeven weken weg, maar vier. Wat alsnog gewoon lang is. Nu we hier in Bangkok toch negen uur moeten wachten op onze transfer vlucht naar Hanoi, heb ik besloten het toch te doen. Ik schrijf gewoon weer een reisblog. Het is namelijk zo leuk om zelf later terug te lezen. Daarbij kunnen de meelezers volgen wat wij allemaal uitspoken in Vietnam.

Ik heb altijd de drang om zodra ik terug kom van vakantie gelijk na te denken over mijn volgende vakantie bestemming. Denk ik iets wat van thuis uit is meegekregen. Zodoende was dit ook afgelopen jaar het geval toen ik terug kwam uit Indonesie. Natuurlijk nu samen en fijn met Mayco! Werd het Peru, of werd het Vietnam? Peru is een droomreis welke Mayco ooit nog eens wilt maken, en Vietnam omdat ik iedereen in Indonesie had gehoord over hoe fantastisch land het wel niet moet zijn. Dat trok heel erg de aandacht. Peru besloten we om uit te stellen voor de toekomst en zo besloten we heel snel dat we aankomend jaar naar Vietnam op vakantie zouden gaan. Backpackend.

De tickets hadden we in januari al geboekt. En toen kwam het wachten.. Nu is het dan eindelijk zover! We zitten al in Bangkok - te wachten tot dat we verder kunnen vliegen naar Hanoi. Vier weken backpacken in Vietnam. Onbekend is hoe - hoelang - en waar we gaan en verblijven. Onvergetelijk wordt het sowieso!

Lezen jullie mee? Wij houden jullie op de hoogte!

Liefs, Anouk & Mayco

  • 14 Juli 2014 - 07:03

    Monique:

    Leuk Anouk dat je toch besloten hebt een reisblog te schrijven. Ik kijk er weer naar uit hoor

  • 14 Juli 2014 - 07:56

    Mama:

    Leuk om het weer te lezen. En fijn om te horen hoe jullie de reis gaan ervaren. Heel veel plezier.

    Mama Xxx

  • 14 Juli 2014 - 09:42

    Maar:

    Hahaha ik wist dat je -ondanks je twijfels- toch wel zou gaan schrijven. Heel leuk!!
    Ben benieuwd naar jullie avonturen!

    Maak er een fantastisch avontuur van! xxxx

  • 14 Juli 2014 - 13:38

    Denise:

    Leuk om te lezen. Succes met jullie volgende vlucht zo.
    Lekker even relaxen. Over een paar uur begint jullie nieuwe avontuur.
    Ik wens jullie heel veel plezier. Dikke knuffel en Xjes

  • 14 Juli 2014 - 16:35

    Mies, Jen En Sanne:

    Beste Noukie en Mayc,

    Heb het al meer gezegd maar nogmaals heeel veel plezier deze trip!
    Geniet van het mooie weer en geef de oogjes de kost!
    Ps wel wat van het lekkere weer meenemen naar Hollandia als jullie weer deze kant op komen!!

    Geniet, gezelligheid en het goede levwn

    Gr,

    Mies, Jenny en Sanne

  • 18 Juli 2014 - 10:15

    Rosan:

    Heeee lieve leukerd! Super leuk dat je weer bent gaan schrijven! Gaaf om op deze manier (weer) op de hoogte te blijven van je mooie reis en als ik terug kom van mijn internetloze vakantie heb ik (hoop ik) lekker veel leesvoer!

    Geniet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 23 Juni 2013
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 16446

Voorgaande reizen:

02 Juli 2017 - 02 September 2017

Zuid-Amerika 2017

13 Juli 2014 - 08 Augustus 2014

Vietnam 2014

08 Juli 2013 - 26 Augustus 2013

Indonesië 2013

Landen bezocht: